miércoles, 25 de noviembre de 2015

COMENCEM EL VIATGE!!

Moooolt bones a tots!!

Em dic Laura, tinc 21 anys i visc a Lloret de Mar, per segon any participo al Projecte Rossinyol i estic segura que anirà tan bé com l'any passat.

El passat divendres 13 vam fer la festa on vaig conèixer a la meva petita Rossinyoleta, la Pavitar. Fa 6é de primària a l'escola Pere Torrent i de gran vol ser doctora o infermera! Així que una de les sortides que ja vam planejar va ser la d'anar a la Facultat on jo estudio: la de medicina i infermeria de la UdG, que segur li agradarà molt poder veure on estudiem amb els laboratoris i els maniquís d'alta simulació i les classes on potser estudiarà ella d'aquí no molt. 

En aquest blog anirem publicant totes aquestes sortides i us explicarem com van!

Una abraçada rossinyols!




No hay comentarios:

Publicar un comentario